lifeisgreen

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

QUESTIONS

Av gabby ♥ - 23 juni 2012 18:30

13 HAR DU:


Ett förhållande: nope

En bästa vän: jaa 
Haft ett seriöst förhållande: nej

Dejtat en av dina bästa kompisar: nej

Blivit kär vid första ögonkastet: tror inte det

Fått ditt hjärta krossat: ja

Skrikit åt en lärare: nej :p

Kysst någon och sedan ångrat dig: nej

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej , jag tror inte det (a)

Några smycken som kostat över 1000 kr: tror inte det

Några husdjur: ett marsvin, snart en hund

Hamnat på polisstation: bara när jag ska ta sånt pass, eller är man på polisstationen då..? eller jag vet inte..


12 DAGENS:
Klädsel: favvojeansen, och en oversize-tröja

Hår: utsläppt

Låt: my heart is refusing me - loreen

Vill ha: daisy ♥

Sjuka: att jag inatt drömde om just denna dagen, så när jag vakna imorse så trodde jag att det var kväll

Drog: datorn

Saknad: ebba

Köp: har inte köpt något xd

Godis: räknas läsk? HAHA nejmen har inte ätit godis.. än...

Attityd: glad och munter

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: jag ser trött ut


11 FÖRSTA:


Bästa kompis: typ kaisa tror jag

Kärlek: HAHA minns inte

Husdjur: marsvin, emelie ♥

Semester: mallorca

Jobb: typ rensa ogräs x'd

Köpta skiva: HMM.. tror det va sån trazan och banane men jag KOMMER INTE IHÅG

Riktiga kärlek: mitt marsvin ♥ haha nejmen jag komår intä ihog

Piercing: öronen :3
Konsert: haha minns inte, typ magnus uggla HAHAH ! nej men den första "riktiga" som räknas var nog KISS

Fylla: ppppffffft


10 SENASTE:


Personen som sms:ade dej: Sara!

Personen som du kramade: mamma ♥

Peronen som ringde dig: mamma (a)

Personen som du ringde: mamma ;p

Personen du sa 'jag älskar dig' till: hoppzan HAHA ♥

Alkoholdrycken: typ när jag av misstag drack ur pappas öl

Bilfärd: onsdags

Filmen du såg: a walk to remember

Gången du grät: oj, kommer inte ihåg, men typ för tre veckor sen..

Måltiden: korv och pommes frites, haha


9 SKULLE DU:


Våga hoppa fallskärm: ja :D

Våga hoppa bungyjump: tror det!

Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: ja

Kalla dig själv lycklig: ja!

Hellre ta bilden än vara med på den: spelar ingen större roll
Kunna gråta över en kille: ja

Kunna gråta över en tjej: ja

Ljuga för någon: ja, om det var viktigt
Kunna springa 50mil: hahah inte på samma dag


8 VAD:


Gör du just nu: smsar

Ska du göra imorgon: TRÄFFA MIN LILLE PUTTESNUTTE!! ♥♥♥

Säger du till dig själv när allt känns svårt: försöker peppa mig själv men det ändras alltid till negativa saker, som varför är du som du är, osv.

Har du med dig in på bion: popcorn, läsk, biljett? c:

Är det för färg på dina byxor: blåa

Är det för väder hos dig just nu: molnigt men varmt

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: personligheten och ögonen

Skulle du göra om du vann på lotto: resa


6 BLANDAT:


Är du blyg inför det motsatta könet: beror på

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15!! :D

Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: japp

Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Ja, när jag blir större!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta tror jag faktiskt


5 VAL:


Solnedgång eller soluppgång: solnedgång såklart!
Sommar eller vinter: sommaaaaar ♥
Vilken ålder har varit bäst hittills: alla på olika sätt, men 7 årsåldern kanske, då började man känna sig stor och det största problemet var när ens kompis inte kunde leka, liksom

Mage eller rygg: mage :$
Kyssar eller kramar: kramar tror jag ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gabby ♥ - 31 december 2012 16:20

Igår skapade jag lite spontant en ny blogg. Har tappat blogglusten och skapar jag en ny blogg tror jag att jag får tillbaka den. Jag har också haft denna bloggen i tre år nu, känns som om det skulle vara skönt med en nystart. Samtidigt vill jag inte ...

Av gabby ♥ - 31 december 2012 16:17


Hej!  Idag har jag och pappa bakat efterrätt till i kväll, chokladkaka. Ser jättegott ut och det luktar smaskens, så vi får väl hoppas att det smakar likadant som det luktar! Känns konstigt att 2012 redan är slut, det har gått så snabbt, men samtid...

Av gabby ♥ - 29 december 2012 17:39


Halloj! Torsdag, fredag och idag så har jag och laget varit iväg i ställen runt Lund för att spela Lundaspelen. Idag var det B-slutspel, och vann en och förlorade tyvärr en med ett mål.. Men vi spelade bra iallafall! Nu ska jag när som helst bege mig...

Av gabby ♥ - 24 december 2012 00:00

GOD JUL!! Hoppas ni får en riktigt god och trevlig jul, och att ni får vad ni önskade er! :)   KRAAM ...

Av gabby ♥ - 23 december 2012 14:00

Dag ett:  Flög ner till Alicante och morfar och Yvonne hämtade upp oss på flygplatsen. Fikade lite där, och hämtade sen morbror Henke och hans fru Petra som också flög ner dit. Morfar hade hyrt en minibuss som vi alla åkte i, så vi begav oss till c...

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards