lifeisgreen

Alla inlägg under juni 2012

Av gabby ♥ - 23 juni 2012 14:38

 


klicka HÄR för att komma till Wilma's blogg!


Wilma har precis startat upp en ny blogg där hon skriver om sin vardag, lägger ut fina bilder och det är väldigt bra uppdatering! Hon bloggar bra och roligt så jag tycker verkligen ni ska besöka hennes blogg! Jag har följt alla hennes tidigare bloggar och följer nu denna, så varför gör inte du det också? :) ♥





|jag gör gärna länkbyten, bara kommentera|


Av gabby ♥ - 23 juni 2012 12:44

Hej! Igår var det midsommarafton men vi gjorde inget speciellt, jag va med Sara, och sen sov hon här hos mig. Nu håller hon på att sminka sig och jag gör lite allt möjligt. Ska nog snart gå ut och fota lite, jag behöver en ny header fast vi får se hur det blir med det. Imorgon ska jag, mamma och pappa träffa lilla valpen igen, lääääängtar. puss

   

Av gabby ♥ - 22 juni 2012 10:53

Jag vet, bloggen ser ut som tredje världskriget (okej inte riktigt) men jag var så trött på min nuvarande header så jag spontanbytte helt. Ska fixa lite snyggare snart, såfort jag sitter vid min dator igen, för just nu sitter jag vid mammas mac och jag fattar liksom inte hur man kopierar färgkoder från den här datorn, kalla mig trög och sånt, men ja. Nu kollar jag på något segt dåligt, gammalt program, och ska snart fixa mig. Idag har jag ingenting planerat, blir nog bara en slö dag med filmmaraton, det är ju mysigt det också? Igår var jag ute i solen flera timmar och bara degade så har värsta stora randen nudå , haha stolt ..  blir typ aldrig brun!

vi hörs senare idag, puss

 

Av gabby ♥ - 21 juni 2012 09:05

Godmorgon! eller god och god, har inte sovit alls bra inatt.. väcktes av min granne som typ klippte häcken eller något sånt, det lät iallafall mycket! Idag har jag inget planerat, ska vara ute mycket och sen får vi se om jag träffar någon. vi hörs senare. puss

     

Av gabby ♥ - 20 juni 2012 14:57

Hej. Igår på förmiddagen var jag ute och tvättade staketet, haha låter rätt konstigt men ja, mitt såkallade sommarjobb denna veckan. Sen vid tre stack jag och Sanna L ner till stan och gick på bio, såg Snowwhite and the Huntsman! Den var faktiskt riktigt bra, påminde lite om Avatar men den var som sagt värd att se!   

Sen idag har jag fram till nu också tvättat staketet och försökt få bort allt.. grönt.. skit, eller vad det är. Om ungefär en timme kommer Liv och hämtar mig och så åker vi till träningen. Fast innan det ska jag ta ut Hoppzan i trädgården en stund och kanske lägga mig och läsa en bok eller något i solen. Vi hörs senare ikväll. 


Jag brukar se en film varje kväll och nu börjar jag snart få slut på fantasi så det skulle verkligen vara jättesnällt om ni skriver några av era favoritfilmer här, det måste ju såklart inte vara favorit men någon ni tycker är bra, tack i förhand! :D (där lät jag jättevuxen men skitsamma.)

 


See you later alligatorrrrr


 

sån jättesnygg och fixad och allt   

Av gabby ♥ - 18 juni 2012 12:21

"snygg"


Igår var jag med Liv hela dagen och idag har jag inget planerat förutom att ta sprutan och efter det åker nog jag och mamma ner en runda på stan. Såg ett par assnygga shorts som jag ska kööööpa. Nu är det jättefint väder så såfort jag har borstat mina tänder tar jag med mig en bok ut och placerar mig i en solstol, för att förhoppningsvis få lite färg. hörs sen, puss


Av gabby ♥ - 16 juni 2012 17:28

Idag var ju jag och märta på sundspärlan för att se på Ulrik. Var där rätt tidigt men fick se Ulrik gå förbi två gånger, haha blev lite speedade! Sen var det ju "konsert" och jag tog maaassor av bilder och efter signering, köpte en t shirt som han signerade och pratade lite med honom. ASSÅ JAG DÖR, TYP KÄR. eller jag vet inte, men helt hyper och asglad iallafall! :D haha,  kom hem för kanske en timme sen, och har hunnit ladda in bilderna i datorn och redigera de lite. Bjuder på två som jag blev mest nöjd med, resten dyker väl upp lite här och där i bloggen. nu ska jag ta glaaaaaass, puss

   

Av gabby ♥ - 15 juni 2012 22:24

Hej! Idag var vi (jag mamma och pappa) hos kenneln och kollade på valparna varav en vi ska få, bestämde oss faktiskt redan idag efter första mötet, men det var nästan solklart! Gud vad söta de var, allihop. Dööööööör, hur ska jag stå ut 4 veckor?! Var jättesvårt att slita sig från dem.. :(


Nu har jag kollat på lite av fotbollen och ska sätta på en film här alldeles strax. Något tips? :)

Imorgon ska jag som sagt se Ulrik med Märta så vi hörs nog sen på kvällen. puss


HUR SÖT FÅR MAN BLI!?!?!?!?!?!?  

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards