lifeisgreen

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av gabby ♥ - 5 maj 2011 19:31

  Hej!

Jag vet, denna veckan har varit usel bloggning, haha.

Igår fyllde jag år, blev nöjd med aaallting jag fick! ♥♥

Kommer  kanske bilder på det någon dag, om jag orkar.

Så nu längre är jag inte ett barn, jag är tonåring!   haha.

Idag åkte vi musikprofilare ner till Dunkers och kollade på en musikal, som typ några treor på musikgymnasiet (eller nåt) hade gjort. Många av de hade gått på vår skola, så man kände ju igen vissa :)

Men iallafall, den var riktigt bra och riktigt rolig. Jag och Ida hade typ flera skrattattacker åt en som var med i musikalen som var lite "töntig" och skulle klappa händerna, fast han klappade i otakt och kollade roligt på Ida. Ja, sån humor har vi.

men iallafall, det är roligare när man själv upplever det, inte när någon annan berättar om det.

De var väldigt duktiga!!


Sen stannade vissa kvar och skulle käka på Mc Donalds, men jag och några till tog bussen hem direkt.

Hoppade av en busshållsplats för tidigt, haha, smidigt, så jag fick gå lite längre än vad jag egentligen behövt. Men ja, det gav bara lite motion! ;)


När jag kom hem satte jag mig med läxorna och nyss tog jag en paus för att slänga in ett inlägg, så att bloggen blir liiiiiiiite roligare iallafall.


Nu måste jag fortsätta med läxan, men ha det bra!

Kramiiiiis.


   copyright


en bild jag och emma tog i somras, visst är den mysig? ♥




kommer kanske ett tidsinställt inlägg för att hålla bloggen vid liv, vem vet?!


Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards