lifeisgreen

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av gabby ♥ - 28 maj 2011 17:25

Hej. Bloggar just nu från mammas iphone. Sitter och kollar på någon film, fast den är inte så bra så jag ska nog stänga av den snart. Klockan 6 ska jag se på glee sen vet jag inte mer. Senare skulle vi kanske ut och gå och självklart tar jag då med mig kameran. Men nu ska jag bara slöa i soffan som jag gjort resten av dagen. puss!

Av gabby ♥ - 28 maj 2011 13:50

DEN 22 JUNI 2011 HAR JAG HAFT DENNA BLOGGEN I ETT ÅR :D

Av gabby ♥ - 28 maj 2011 13:36

Hej!

Ja, innan kollade jag ju på film , och efter det har jag rensat lite i min garderob. Vet inte om vi skippar Lager 157 idag, och tar det imorgon istället, jag vet inte. Spelar ingen roll för mig, bara det blir i helgen, för jag orkar inte vänta mer på nya kläder. Har beställt kläder från H&M, och har liksom gått och väntat på att de ska komma typ nästa vecka eller något, så idag frågar jag mamma: När kommer mina kläder från H&M? Hon bara: I mitten av juni, ungefär.

Ni skulle sett min min, haha! Åh, men jag vill ha de nuuuu! :(

Men ja iallafall, hur som helst skriver jag mer under dagen. Nu ska jag fota, kram


 

Av gabby ♥ - 28 maj 2011 10:43

 

bridge to terabithia - favvofilm när jag var mindre. längesen jag såg den, haha!


Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards