lifeisgreen

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av gabby ♥ - 20 maj 2011 23:09

KLICKA HÄR, HÄR ELLER HÄR.


godnatt.'

Av gabby ♥ - 20 maj 2011 13:56

Hej! Ja, vad kan jag säga? Klassresan var en av de roligaste vi någonsin gjort med klassen!

På onsdag morgon samlades vi 9.15 i cafeterian, och klockan 9.30 åkte vi med skolbussen upp till Göteborg. Resan tog runt 2 timmar, men resan kändes ändå oändlig. När vi kom fram checkade vi in på vandrarhemmet, delades in i grupper och fick nycklarna till rummen. Jag sov med Emma och Ebba. Efter vi hade packat upp och lite sånt, gick vi ner till matsalen och åt vår matsäck. Efter det begav vi oss till Nordstan, och där köpte jag en jättefin hoodie. Kommer bild på det i slutet av inlägget. När vi kom hem fick vi i stort sett göra vad vi ville, sen gick vi upp på en klippa och grilla korv. Hade väldigt roligt med Melanie, Elsa & Moa.

Sen på natten somnade jag inte förrän typ kvart över två, halv tre, och vaknade sju nästa morgon.. hehe. Klockan åtta var man tvungen att gå upp, så jag ville gärna somna om en timme till, men jag kunde ju inte xd Vi åt frukost, gjorde i ordning matsäck, (pastasallad och mackor) gjorde oss i ordning, städade rummen och åkte till Universeum. Var där till tjugo i tre ungefär. Det  var roligt! Efter det gick vi till Liseberg och var där till klockan åtta. Jag hade meeeeeega roligt! 

Jag åkte Lisebergsbanan, Flumeride, Hang Hai, Juke box, Rallybilarna och Balder mm.

När vi kom hem var klockan halv elva ungefär, gick och la mig vid elva ungefär.

Somnade nästan direkt haha, var riktigt trött!

Och idag började vi vid kvart i tio, och slutade tjugo i ett, så det var ju knappt lönt att gå till skolan, haha.

Nu ska jag äta lite mer godis och kolla på tv, om jag orkar..

Ja, pusshej.


   cubus 124:-

   just nu.

   reeegn

bloooommaaa


(COPYRIGHT)  

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards