lifeisgreen

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av gabby ♥ - 15 maj 2011 19:20

Sitter just nu med ansisktsmask och kollar på Bachelorette (?). 

Ville bara påminna er om att det kanske inte blir så bra uppdatering denna veckan, i och med att vi ska iväg på onsdag och på tisdag är det SKOL-OS i friidrott :)


puss&hejleverpastej

Av gabby ♥ - 15 maj 2011 18:11

   

Sitter just nu och har riktigt tråkigt. Funderar på vad jag ska göra, har inte gjort ett skit idag, faktiskt, eller jo.. städat mitt rum och det behövdes, dock inte städat ur min garderob men det får vänta tills nästa helg. Senare ikväll blir det hårinpackning, fotbad och ansiktsmask, mysigt.

Bestämde mig nyss för att gå ut och fota lite, så vi hörs senare.

puss&kram



Av gabby ♥ - 15 maj 2011 13:22

Hola amigos!

bara jag som tycker det är jättedåligt att man ska behöva betala för att lyssna på en låt mer än fem gånger på spotify?


Idag kollade man på Flight 29 DOWN , riktigt bra serie! Men tyvärr har jag bara säsong ett, men jag frågade pappa om vi inte kunde köpa de andra säsongerna också, och då hittade vi alla säsongerna på ginza.se, för bara 49 kronor, så vi beställde dem. De kommer väl antagligen nu i veckan.

OCH DET ÄR BARA TRE DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER PÅ SKOLRESA!

haha, jag har nedräkning ^^


Men ja, idag vet jag inte vad jag gör? Ikväll ska iallafall jag prova någon av mina ansiktsmasker jag fick när jag fyllde år, spännande!


Men ja, nu ska jag antingen lägga mig i min mysiga sittsäck och läsa, eller så ska jag leta efter någon låt att spela på mitt piano.


Ha det bra, hej svejs!

   när vi såg KISS live, :)


Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards