lifeisgreen

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av gabby ♥ - 22 maj 2011 19:11

  ritat

   läst

   spelat piano

ätit glass  

Av gabby ♥ - 22 maj 2011 15:24

   Kommer sitta framför tvn hela kvällen verkar det som.. 

19.00 - Bachelorette

20.00 - Mästarnas mästare

21.00 - Solsidan

Dock är det ju inte en ny säsong, utan säsong 1, och det funkar ju faktiskt utmärkt, eftersom jag aldrig fastnade för solsidan under säsong 1 så jag har ju inte sett något avsnitt! Så, det är ju bra! ;) 

Nu ska jag se vad jag kan hitta på. 

Ha det bra!

kramar.


copyright by Gabriella

Av gabby ♥ - 22 maj 2011 12:24

Sitter i soffan hemma hos mig just nu och segar framför tvn. Kom hem från Emma strax innan elva. Har en skål ostbågar bredvid mig som snart är slut. Har ingen som helst aning om vad jag ska göra idag? Sist jag kollade ut genom fönstret var det ju fint väder, så jag kanske går ut och fotar. I allafall, jorden gick ju inte under inatt? haha! Nämen.. det va ju bra!;) Nu ska jag övertala mina föräldrar att vi ska äta mackedonkan! Ha det bra, kramar. 


   copyright by gabriella

Av gabby ♥ - 22 maj 2011 09:38

Hej hopp! Igår kom jag till Emma vid kanske halv fem eller så, och sen kom hennes syskon och mera folk. Vi åt grillat! Sen gick jag och Emma och spela fotboll på kg med såna vi inte kände haha. ;)

Gick och lade oss vid typ tolv och vaknade vid åtta idag kanske. Har ätit frukost och Emma har nyss duschat. Vet inte vad jag ska göra idag. Får se helt enkelt. 

Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning. 

Hörs senare under dagen!


puss&kram


   hihi

   bild sen förra året.. 


COPYRIGHT

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards