lifeisgreen

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av gabby ♥ - 16 maj 2011 20:09

 

Tjolahopp!

Träningen idag var rätt okej. När jag kom hem åt jag, och nu sitter jag här. Ska strax kolla på Project Runway, och sen Two and a half men. Imorgon är det som sagt skol-OS och det skulle inte förvåna mig om man träffar någon man känner! Har ju gjort det de andra gångerna.. ;) Men ja, har inget mer att skriva om, så nu sticker jag ner och kollar på Project Runway! puss&kram

Av gabby ♥ - 16 maj 2011 19:51

KOMMER INLÄGG SENARE, SKA ÄTA.

Av gabby ♥ - 16 maj 2011 15:59

Hej!

Kom hem från skolan strax efter tre, åt, kollade lite på tv och nu sitter jag här. Ikväll är det handbollsträning, och det kanske blir ett inlägg efter den.

Imorgon är det skol-OS i friidrott, och jag ska vara med i 60 m och kast med liten boll (om det inte skulle vara det så ska jag vara med i kula istället). Får se hur det går... haha!

Men ja, kanske packar lite också, för vi åker ju iövermorgon!! ^^

Okej, jag vet , jag tjatar om det, men jag längtar, haha

NU ska jag kolla på The Fashion show och packa lite till träningen, för jag har jättetråkigt.

Hörs sen, eller imorgon.


puss&kram


/ni får ingen bild idag, för jag sitter vid mammas mac, och hon har inga bilder.

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards