lifeisgreen

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av gabby ♥ - 14 maj 2011 20:07

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggat idag, men det här är har hänt:

Vid elva ungefär kom Emma hit och vi kollade lite på film, fotade, åt & hade allmänt roligt, kollade igenom en massa gamla bilder och skrattade riktigt mycket.

Sedan, blev vi sugna på glass, så hade pappa sagt att det regnar lite, så vi bara jaja, vi tog på oss regnjackor och gick till lidl och handla glass. Och det regna inte liiiiite, när vi kom hem var vi dyngblöta, hehe.. Så ja, vi fick byta om för kläderna var ju liksom inte heller lite fuktiga.. 

Men ja, och sen kanske en timme efter det skulle Emma hem och då åt vi och nu sitter jag här!

Ska strax gå ner och kolla på ESC, tycker inte Popular är jättebra, men man får ju ändå heja på sitt eget land? ;) och så kan man ju tänka bort låten, för han är väääääääääääldigt söt :)

Men ja, kanske kommer ett ignlägg senare, eller imorgon får se.

Ha det bra, och njut av lördagskvällen!


puss&kram


   (COPYRIGHT)

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards