lifeisgreen

Alla inlägg under maj 2011

Av gabby ♥ - 27 maj 2011 21:33

kommer ett ordentligare inlägg senare, men ville bara säga att jag ska kolla på Stepbrothers nu, sjuk film! haha , hörs senare.

ps. imorgon ska jag och mamma till Lager 157. Är nästan 100 % att jag kommer hem med något efteråt.

pussss

Av gabby ♥ - 27 maj 2011 14:47

  (ni har sett bilden innan)

Slutade vid tjugo i ett, och efter det stack jag och Sanna till Coop för att jag skulle handla en morsdagpresent, vad kan jag tyvärr inte säga förrän efter söndag, ifall nu mamma skulle läsa min blogg. Vi köpte även vars tre små chokladkakor och en liten dajm. Cyklade hemåt, och nu sitter jag här hemma ensam och har slått in mammas present och ätit, och så. Ska strax kolla på Top Model och kanske möjligen ta lite mer mellis, haha. Emma kanske skulle ringa mig sen, om inte klockan är för mycket. Isåfall ska vi va lite :)


Nu ska jag ta en macka, skriver senare igen!

kram.

Av gabby ♥ - 26 maj 2011 19:14

  Hej. Kom hem vid typ kvart över 6, efter en jätterolig träning på Fria Bad. När jag kom hem duschade jag snabbt och nu sitter jag här. Ska se vad vi ska äta ikväll, hoppas det inte blir något stort, är inte hungrig idag heller! Men ja, nu ska jag fortsätta kolla på Two and a half men. Hörs kanske senare, ha det bra.

Av gabby ♥ - 25 maj 2011 19:28

   foto: Gabriella

copyright

Tjenamojs!

Idag slutade vi som vanligt vid tre och jag stack hem, åt, kollade på tv och slappade. Är färdig med alla läxor vi har denna veckan, så jag hade inget att göra. Senare stack jag till handbollen och slutade vid typ halv sju, en halvtimme innan vi egentligen skulle slutat. Det blev en lite krånglig träning eftersom vi hade inte vår tränare idag. Så kom hem för kanske fyrtiofem minuter sedan. Vet inte om vi ska äta något ikväll, är typ inte alls hungrig, fast jag knappt ätit någon riktig mat idag, jo skolmaten, men den räknas ju knappt som mat eftersom jag typ aldrig äter så mycket av den.. ;) Men iallafall. Ska se om det är Glee idag, för då har jag ju iallafall något att göra under kvällen. 

Har en liten sak som jag påbörjade igår, och ska avsluta idag, men vad får ni veta senare! 


Cya! ♥


Av gabby ♥ - 24 maj 2011 14:45

Kon'nichiwa! ^^

Jag och några till slutade tidigare från NO:n idag, för att vi hade ingen lärare och att vi jobbade med det som skulle vara klart på lunchrasten. Såja, vi fick sluta efter musikprofilen ^^ När jag, Elsa och Melanie skulle gå hem, så hittade Melanie 90 kronor i sin ficka, så vi gick till Coop och handlade choklad och glass, haha! Onyttigt, men gott!!Men ja, sen gick vi hem och nu sitter jag här. Ska strax kolla lite på Top Model och göra läxan samtidigt, undra hur det går?? Sen ska jag kolla färdigt på en film som vi spelade in igår. 

Hörs kanske senare, men det är inte säkert om jag hinner, för jag ska ju göra läxor (-.-) och det är min tur att laga mat idag ju..


Men ja, ha det bra!


 

Av gabby ♥ - 23 maj 2011 15:53

Goddag! ;))

Kom hem från skolan för typ en timme sen eller så, och när jag kom hade jag fått en försenad födelsedagspresent av min morfar & hans fru! Det var en klänning som hon hade lovat mig innan att sy, (jag visste om det) och den var jättesnygg! Får se om jag hinner fota den senare.

Nu ska jag äta lite mer mellanmål och kolla på tv och senare ska jag ju till träningen! Kanske kommer något inlägg när jag kommit hem och ätit. 

Zaijian! (hejdå på kinesiska för er som inte visste ^^)


svar på kommentar:


Sanna Nilsson (:

Söndag 22 maj 21:58

vad är mackedonkan är det mc ? ;)


svar: japp! ;) 


   ostbåååååge

Av gabby ♥ - 22 maj 2011 19:11

  ritat

   läst

   spelat piano

ätit glass  

Av gabby ♥ - 22 maj 2011 15:24

   Kommer sitta framför tvn hela kvällen verkar det som.. 

19.00 - Bachelorette

20.00 - Mästarnas mästare

21.00 - Solsidan

Dock är det ju inte en ny säsong, utan säsong 1, och det funkar ju faktiskt utmärkt, eftersom jag aldrig fastnade för solsidan under säsong 1 så jag har ju inte sett något avsnitt! Så, det är ju bra! ;) 

Nu ska jag se vad jag kan hitta på. 

Ha det bra!

kramar.


copyright by Gabriella

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards